Gadżety reklamowe. Czemu warto wykorzystać je w promocji firmy?
W czasach, gdy większość klientów i kontrahentów interesujących ich produktów lub usług szuka online, większość przedsiębiorców skupia się na działaniach promocyjnych w internecie. Mimo dużej skuteczności takich metod, nie należy zapominać o tym, jak skuteczne mogą okazać się kalendarze reklamowe oraz inne upominki firmowe wręczane klientom. To niezawodne i stosunkowo tanie rozwiązanie pozwoli szybko zbudować pozytywny wizerunek firmy i sprawić, że klienci i kontrahenci będą wiązali z marką pozytywne uczucia. Co warto o nim wiedzieć?
Gadżety reklamowe. Kubki, torby, długopisy, plecaki, smycze dla partnerów biznesowych. Jak pomogą wypromować firmę?
Gadżety takie jak torby, długopisy, breloki czy kubki reklamowe to dobry sposób na to, by połączyć działania promocyjne z dostarczeniem klientom realnych korzyści. Rozważając włączenie tej metody w zakres wykorzystywanych przez firmę technik, warto pamiętać o tym, że fakt, iż są one przydatne dla obdarowywanej osoby pozytywnie wpływa na jej postrzeganie naszej marki oraz uczucia, którymi będzie ją darzyła. W ten sposób możemy również budować pozytywne skojarzenia z naszą działalnością. To zadanie będzie tym łatwiejsze, im bardziej związana ze specyfiką i branżą będzie związana funkcjonalność danego produktu.
Gadżety firmowe dla stałych klientów i nowych kontrahentów. W jaki sposób mogą w promocji marki lub informowaniu o ofercie?
Dystrybutor gadżetów reklamowych ma w swojej ofercie różnorodne produkty - od kubków, koszulek czy czapek, przez breloki (będące jednocześnie miarkami, latarkami lub otwieraczami do butelek), pen drivy, długopisy, kończąc na ładowarkach samochodowych, etui na telefony lub power bankach. Po naniesieniu na ich powierzchnię logo firmy lub nadruków informujących o aktualnej ofercie, stają się one bardzo skutecznym narzędziem reklamy. Mogą być użyte zarówno do promocji ogólnej marki, jak i akcje koncentrujących się na konkretnych działaniach. Różnorodność tego typu upominków sprawia, że bez problemu możemy dobrać je do specyfiki właściwie każdej firmy. Pen drivy czy power banki dobrze sprawdzą się w promowaniu firm elektronicznych lub informatycznych, zaś gadżety związane z bezpieczeństwem (np. kamizelki odblaskowe) będą dobrym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw działających w branży rowerowej czy ubezpieczeniowej. Na zamówienie takich gadżetów często decydują się ponadto organizatorzy różnego rodzaju eventów.
Upominki reklamowe z materiałów przyjaznych środowisku. Czemu warto postawić na gadżety ekologiczne w promocji firmy?
Coraz większa część gadżetów reklamowych jest produkowana z materiałów bezpiecznych dla środowiska - na przykład drewna, metalu czy pochodzących z recyklingu tworzyw sztucznych. Włączenie ich do swojej kampanii to dla klientów czytelny sygnał, że jesteśmy firmą działającą odpowiedzialnie i dbającą o naturę.
Gadżety z logo firmy. Czy w dobie internetu i marketingu online nadal okazują się przydatne? W jakich branżach je stosować?
Jak już wspomnieliśmy, gadżety takie jak koszulki reklamowe to bardzo różnorodna grupa produktów. Dzięki temu można je stosować właściwie w każdej branży - bez względu na to, czy chodzi o handel, produkcję, branżę sportową, informatyczną czy gastronomiczną.
Artykuły reklamowe oferowane klientom i kontrahentom. Jak wybrać najlepsze gadżety promocyjne? Design, jakość i funkcjonalność
Skuteczność kampanii wykorzystującej gadżety reklamowe będzie tym większa, im lepiej dobrane będą to upominki. Przy ich wyborze warto wziąć pod uwagę nie tylko związek z naszą działalnością, ale też jakość produktów oraz ich design.